sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Imi place sa fiu..


"Sa fii tu, dar sa te schimbi.” Asta nu am inteles niciodata – cum sa mai fiu eu daca vrei sa ma schimb. E atat de greu de inteles ca putem da valori diferite lucrurilor, oamenilor si sentimentelor din viata noastra? Si uite asa, sunt inflexibila, neintelegatoare, obtuza si manipulatoare. Nu inteleg nevoia ta de a fi puternic și influent. E ok, fii asa, dar de ce trebuie sa ne masuram puterile? De ce sa nu masuram impreuna iubirea?
"Nu mai esti tu cea pe care am cunoscut-o la inceput!” Pai tocmai ce mi-ai spus sa ma schimb! Nu mai sunt eu, sunt nefericita si frustrata. Și tu vei fi la fel cand te vei schimba. Lasa-ne sa fim! 
Cu ochii umezi iti zic: ”eu ma lupt cu tine și tu nu reactionezi! Taci si nu ma bagi in seama!” Pe mine m-ai intrebat daca vreau sa ma lupt cu tine? De ce să nu luam toata energia si inteligenta investite intr-un conflict si sa le transformam. Poate prefer sa te iubesc. Sa ne iubim! Poate prefer sa ma lupt pentru noi! Sa lupti cu un barbat este cel mai nefeminin lucru pe care il poti face.
"Daca eu sunt sursa tuturor neimplinirilor si frustrarilor tale, lasa-ma, elimina cauza." si te-am lasat. Si de aici ce urmeaza?...
Iubirea eu o vad ca pe un dar, e ca o strada cu drum unic, conteaza ce oferi, nu ce vine din partea cealalta. Cand asta se schimba, cand cantaresti, totul devine un troc, o negociere, ce imi dai ca sa iti dau. Si, daca nu mai simti nimic venind dinspre mine, mai bine pleci. Sa fim egali și liberi pana la capat, sa alegem ce, cat, cum si cand sa oferim. Și daca nu sunt pe masura asteptarilor tale, renunta la mine, dar nu ma judeca.

“Secretul longevitatii mele este Iubirea. Cred ca suntem pe Pamant pentru acest lucru unic: sa iubim. Iubiti ce vreti, dar iubiti. Nimic nu este mai dezastruos decat infirmitatea inimii.” Radu Beligan

Cu drag,
Andreea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu